2011-07-28 | 14:37:01

Peter berättar om Kissies killar

"Alexandra har alltid gillat rätt biffiga killar, vilket är helt förståligt. Killar som gör så att jag ser ut som en vandrande pinne brevid dom. Fast grejen med Alexandra är att hon verkar ha någon obegriplig förmåga att förvandla sina killar till ”tofflar” som ringer ochpratar med babyröst i telefon och vill sova över hos den andra varje dag och det här är ju inte den mest attraktiva egenskapen för en biffig kille att ha i ett förhållande enligt Alexandra, vilket man kan förstå och därefter brukar alla förhållanden bli lite som dom blir.. Så jag brukar nu för tiden försöka få Alexandra att undvika att prata med baby röst i telefon…eller speciellt in publik… Alexandra kan typ sitta och prata med baby röst i telefon mitt ute på stan och folk kollar ju då på henne som jag vet inte vad, medans jag smyger några meter bakom henne och låtsas inte känna henne. Haha nej, skämt åt sido så är hon alltid väldigt ”inne” i att vara ihop med den personen som hon är ihop med, jag menar, hon är ju i spanien med sin kille nu? Magaluf är ju inte direkt det stället som jag skulle välja att åka till som en ”romantisk get-away” men det kanske bara är jag…" - Peter08

Alexandra & hennes pojkvän Christian Lyth är alltså i Magaluf tillsammans nu, en plats Peter själv inte skulle välja att åka till för en "romantisk get-away" som han själv kallar det. Ja, Kissie är ju Kissie eller hur!? 
Inlägget hittar ni såklart på Kissies.se

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kontakta_Blognews@ hotmail.com

Din nya skvallerblogg!
BlogNews är en ny skvallerblogg, skapad i Juli år 2011. Som ni förstår är bloggen under uppbyggnad, och på grund av detta kan ni stöta på en del krångel i t.ex designen. Målet med bloggen är att kunna ge en ständigt uppdaterad online-version av våra bloggares liv, så som ni läsare vill se dem. Här på BlogNews kommer ni inom en snar framtid att hitta det mesta om dagens bloggkändisar, allt från opublicerade bilder och pinsamt skvaller till senaste nytt och tävlingar! Vid frågor, tips, åsikter och liknande är ni välkomna att skicka ett mejl till Kontakta_Blognews@ hotmail.com. Alla tipsare blir självklart länkade, om detta önskemål finns! Givetvis kan man också vara anonym.