2011-07-28 | 15:55:59

isabelle provocerar

För några dagar sedan publicerade Isabelle Strömberg en bild på sin blogg där hon poserar med en cigarett hängandes i mungipan. Denna bild väckte stor irration hos hennes läsare, som bland annat kommenterat saker som; 

"Jag tycker om dig Isabelle, och du verkar som en helskön tjej. Jag är också 93a och fattar att du lever som du gör. Men ibland känns det som du gör saker bara för att provocera, och du har kommit så långt utan det! Stay true to yourself!"

"Jag gillar din blogg jättemycket och läser den varje dag. Men jag bara undrar något, måste du ha en cigarett i munnen på bilden? Som du inte ens har tänt? Okej att om man röker så blir det sådana bilder, men på bilden röker du inte ens, du bara har den i munnen… Varför? Det är nog många tjejer som ser upp till dig genom din blogg, så mitt råd är att vara lite försiktig med sånt. Rökning är riktigt farligt. Men, det är din blogg, och du bestämmer över den helt och hållet."

Isabelle själv tar detta med en nypa salt och säger att hennes läsare inte ska vara så lättprovocerade!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kontakta_Blognews@ hotmail.com

Din nya skvallerblogg!
BlogNews är en ny skvallerblogg, skapad i Juli år 2011. Som ni förstår är bloggen under uppbyggnad, och på grund av detta kan ni stöta på en del krångel i t.ex designen. Målet med bloggen är att kunna ge en ständigt uppdaterad online-version av våra bloggares liv, så som ni läsare vill se dem. Här på BlogNews kommer ni inom en snar framtid att hitta det mesta om dagens bloggkändisar, allt från opublicerade bilder och pinsamt skvaller till senaste nytt och tävlingar! Vid frågor, tips, åsikter och liknande är ni välkomna att skicka ett mejl till Kontakta_Blognews@ hotmail.com. Alla tipsare blir självklart länkade, om detta önskemål finns! Givetvis kan man också vara anonym.